fbpx

• Zaterdag 14 september
• Zaterdag 19 oktober

Stap in de wereld van portret- en modelfotografie!

Ontdek hoe je de beste portret- en modelfoto’s maakt en
leer alles over het maken van de perfecte belichting en coaching van je model.

Nu tijdelijk van €245,-  voor slechts €199,- incl. btw

Deze masterclass is perfect voor jou:


Als je wilt weten hoe je dat mooie licht maakt.
Als jij het meeste uit jouw digitale camera wilt halen.
Als je wilt leren hoe je de mooiste gezichtsexpressie bij je model krijgt.
Als je wilt weten hoe je jouw model tot een volmaakte pose aanstuurt.

In een kleine groep van maximaal 8 deelnemers begeleiden we jou optimaal met het maken van de mooiste foto’s. 

Wat kun je bij deze fotografie workshop verwachten?

Tijdens deze fotocursus met 1 op 1 coaching van Toonen en Wientjens zul je niet alleen versteld staan van wat je allemaal op één dag kunt leren, je gaat bovendien ook met mooie foto’s naar huis!
  • Compositie

    Je zult zien hoe je met je compositie een beeld stukken krachtiger kunt maken.

  • Camerastandpunt

    Maak je een foto recht van voren, doe je een stapje naar links of juist naar rechts of zak je wat door je knieën voor een foto van onderuit? We laten je zien hoe je het verschil kunt maken.

  • Aansturen van het model

    Goede communicatie met je model doet wonderen. We vertellen je hoe je met jouw duidelijke aanwijzingen snel tot gave poses en expressies en dus tot mooie foto’s komt.

  • Lightshaping

    We demonstreren welk effect de verschillende lichtvormers hebben en hoe je de lampen kunt plaatsen voor het beste resultaat. Zo laten we je zien hoe je met 1 studiolamp een perfect portret maakt, hoe je het mooiste haarlicht creëert of spiegeling in een bril vermijdt, hoe make-up prachtig uitkomt met beauty light en nog veel meer.

  • Ervaren modellen

    Omdat we vinden dat jij tijdens de workshop prettig kunt fotograferen en met mooie resultaten naar huis gaat, werken we bij alle cursussen met ervaren modellen.

  • Professionele make-up artist

    Voor optimale fotoresultaten bij portret- en modelfotografie kan een visagiste met make-up en haarstyling het verschil maken. Daarom werken wij tijdens de workshops altijd met onze ervaren topvisagistes.

  • Les van Toonen en Wientjens

    Alle lessen worden door ons zelf gegeven. Onze jarenlange ervaring met portret- en modelfotografie voor tijdschriften en andere opdrachtgevers willen we graag met jou delen!

  • 1 op 1 coaching

    Omdat we willen dat je tijdens de cursus daadwerkelijk wat opsteekt coachen we jou tijdens het fotograferen. Zo kun je ook na deze cursus betere foto’s maken.

Wil je dit (en nog veel meer) leren?

Schrijf je vandaag nog in en verzeker jezelf van een plek in deze unieke masterclass fotografie!

Nu voor slechts €199,- incl. btw

Dit vonden eerdere deelnemers

  • Begeleiding met fotograferen op jouw eigen niveau

  • Geen fotografische geheimen

  • Verrassend mooi licht, ook met slechts één lamp

  • Veel praktijk onder begeleiding van Toonen & Wientjens

  • Eén op één fotograferen met het model

  • Fotograferen met veel plezier en passie

  • De prijs is inclusief ervaren model en visagiste, lunch en drankjes

  • Duidelijke uitleg, verrassende resultaten

  • Optimale aandacht in een kleine groep

Kosteloos annuleren

Wij zijn er van overtuigd dat deze masterclass jouw fotografie naar een hoger level brengt.
Mocht je om wat voor reden dan ook toch besluiten niet mee te willen doen, dan kun je tot 14 dagen voor aanvang de cursus kosteloos annuleren.

Praktisch

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is voor de gepassioneerde fotograaf die graag een hoger niveau wil behalen, maar je hoeft beslist geen volleerd fotograaf te zijn om aan deze fotoworkshop deel te nemen.
Als je de basisprincipes (ISO, sluitertijd, diafragma) van je camera redelijk onder de knie hebt is deze workshop portretfotografie perfect voor jou.

Wat moet ik meenemen?

Spiegelreflex- of systeemcamera met flitsschoen
Geheugenkaartje(s)
Opgeladen accu + acculader
Flitsapparatuur is aanwezig in de studio

Welke camera kan ik gebruiken?

Elke spiegelreflex- of systeemcamera met flitsschoen en met manuele instellingen is geschikt voor de workshop.
– Als het mogelijk is, stel dan op je camera in dat je na elke opname een histogram op je beeldscherm ziet.
– Omdat we in een donkere studio met flits werken is het handig als je op je systeemcamera de beeldsimulatie uitschakelt.

Moet ik ervaring met studio flitsapparatuur hebben?

Tijdens de workshop wordt alles duidelijk uitgelegd en gedemonstreerd, maken we interessante lichtopstellingen en helpen we je met camera-instellingen.

Iedereen maakt foto’s, maar niet iedereen is fotograaf. Dagelijks verschijnen duizenden foto’s op internet, maar het gaat er om die ene te maken die opvalt, dat is de kunst. Een kunst die je kunt leren!

tw

Toonen & Wientjens

Het werk van Toonen & Wientjens wordt internationaal geroemd om het prachtige en perfecte licht, de klasse en de stijlvolle poses.
Deze meesters van de glamourfotografie hebben inmiddels veel BN’ers voor hun lens gehad en zien hun werk regelmatig gepubliceerd in ‘s werelds bekendste magazines waaronder FHM, Playboy, Panorama, Veronica Magazine en Maxim.
Naast publicaties in de verschillende fotovakbladen worden ze regelmatig gevraagd om op te treden bij foto-events of als gastdocent fotografie.
Met hun jarenlange ervaring kunnen zij je alles over het maken van die perfecte foto vertellen!